ponedeljek, 30. september 2013

NIHILANTHOVA DELAVNICA DEFETIZMA IN CINIZMA – RAZPIS TFF12

Mobilni laboratorij TFF predstavlja:


[Nihilanth, dr. med.]

Pošast se plazi po naši ljubi državi; pošast optimizma. Lažni preroki in mnenjski voditelji nas široko nasmejani prepričujejo, da je pot iz moralne, ekonomske, vrednotne in javnofinančne krize še vedno možna, če stopimo skupaj in pljunemo v roke. Smatramo, da nenadni naval pozitivne energije najeda temelje naše nacionalne substance in načenja sámo bit družbe, ki se v Evropi že desetletja ponaša z rekordnim številom samomorov na prebivalca. Ni dostojno, da bi v času vsesplošnega nezadovoljstva in nezaupanja kdorkoli ohranjal veder ali optimističen pogled na svet. Ne moremo stati križem rok, medtem ko se sosedove krave veselo pasejo in prežvekujejo. Nevoščljivost, nezaupanje in nesreča so naš nacionalni šport, ki ne sme in ne more izumreti zaradi nevarnih idej izstopajočih posameznikov.

S ponosom oznanjamo, da so iskre upanja v očeh mimoidočih in smeh na otroških igriščih končno preteklost.

Pri društvu TFF12 smo se v sodelovanju z vodilnimi behaviorističnimi umi iz Ljubljanske kotline lotili projekta, s katerim želimo otrokom in odraslim pomagati, da spet plitkeje zadihajo s svojimi kadilskimi pljuči. Po celotni državi smo pripravili delavnice defetizma in cinizma, s katerimi bomo pomagali sodržavljankam in sodržavljanom (kakor tudi morebitnim priseljencem, ki še niso seznanjeni z mentaliteto našega prostora) odkriti praznino in ničevost življenja.

Delavnice bo vodil Nihilanth, dr. med., ki se je v preteklosti že proslavil z uspehom v franšizi Half-Life, kjer je milijone igralcev spravljal v obup in samomorilsko razpoloženje s svojimi telepatskimi sugestijami. Po uspešnem delu v Zürichu in Stockholmu (kjer je tudi doktoriral na temo akutnega nihilizma v metalski subkulturi) bo svoje metode izpopolnjeval kot strokovni sodelavec TFF12. Njegova terapija je kratka, učinkovita in relativno poceni; s svojim telepatskim umom si podredi pacientovo zavest in mu ob glasbeni spremljavi ansambla Joy Division zatre vsakršno upanje na boljši jutri. Nato mu vsadi občutek cinične superiornosti in nečimrne vsevednosti, ki ga bosta branila pred nadaljnjimi napadi učiteljev joge in drugih gurujev dobrega počutja.

Metode dr. Nihilantha preverjeno delujejo v dvanajstih različnih dimenzijah. Njegovo uspešnost potrjujejo nedavni izgredi v Parizu, Londonu, Atenah in Stockholmu ter 33,4% višja smrtnost sosedovih krav v Zürichu. V društvu TFF12 imamo popolno zaupanje, da bo učinkovito porezal zeleneče listje s posušenega drevesa našega mladega naroda in nas ponovno usmeril na pravo pot. Na tisto pot, na katero smo se pred 23 leti plebiscitarno podali v trmastem prepričanju, da bomo le mi sami gospodarji naše klavrne, ničvredne usode.

* * *

Delavnice potekajo med 17:00 in 17:05 v vaši dnevni sobi. Dr. Nihilanth obstaja na več točkah v času in prostoru, zato lahko prisostvuje različnim seansam istočasno. Prijavite lahko sebe ali svoje bližnje do 75. leta starosti (kasneje seanse niso več smiselne); Če prijavljate koga drugega brez njene ali njegove privolitve, ste upravičeni do 16% popusta pri nakupu v spletni trgovini TFF12. Za prijavo pošljite e-mail na: tysona.faf.12@gmail.com.

Cena: ena črna mačka na udeleženca, lahko ji manjka do 63% repa.

* * *

»Dlje časa sem opažala, da je moje življenje čudno zadovoljujoče. Imela sem dobro plačano službo, rada sem se družila z ljudmi, imela sem fanta, s katerim se praktično nisva kregala. Vseskozi sem bila nasmejana in srečna. Sodelavke končno niso mogle več prenašati mojega optimizma in visokoletečih življenjskih ciljev, zato so me vpisale na Nihilanthovo delavnico defetizma in cinizma. Po trinajstih sekundah z dr. Nihilanthom sem spoznala, da je življenje trpljenje in da v meni seva neskončna, depresivna praznina. Pustila sem fanta in se zredila za 23 kilogramov. Sedaj se med sodelavkami končno počutim sprejeto, večino časa posedamo ob kavi in kolnemo čez politiko, tako kot vsi ostali.«

Sonja

»Ko danes pogledam nazaj v svojo preteklost, komaj verjamem, koliko sem se pustila voditi raznim newagevskim Siddhartam, demokratičnim tiranom in lobistom farmakofašizma. Kako zlahka so me prepričali s svojim leporečenjem in me vodili v prepad. Češ da bo vse v redu in da je na koncu tunela luč. Le nekaj sproščenih minut z dr. Nihilanthom me je prepričalo v obstoj vsaj šestih globalnih zarot, dvaindvajsetih razlogov, zakaj sovražiti sosedo, ki nikakor ni boljša od mene v nobenem pogledu in tisoč enaintridesetih ontoloških podlag, zakaj v resnici ni upanja za boljšo prihodnost in kako precej lažje mi bo, če ga opustim in nadomestim z mastno kritiko. V sledečih dveh tednih me je prenehal boleti križ, migrene so dokončno izginile, naučila sem se pisati, moja vimena pa so sočnejša kot kadar koli prej.«

Liska

* * *

Delavnice so zaradi nespretnega delovanja društva TFF 12 do nadaljnjega ukinjene.

Ni komentarjev:

Objavite komentar