ponedeljek, 11. avgust 2014

MEHANSKE ŽIVALI

VELIČASTNI BELI SVET

v vesolju si zvezde niso nič bližje
le bleščanje kot mrtvašnica
sanjal sem da sem astronavt
zgorel kot molj v plamenu
in naš svet je jebeno izginil

ne pripadam vašemu svetu
nič se ne celi in nič ne uspeva

ker je to veličastni beli svet
mi pa smo izžeti vseh barv

nekoč smo se ljubili
nekoč smo ljubili drug drugega

vsi moji šivi me srbijo
moja diagnoza je slaba
želim si da bi bila kraljica
zgolj za danes
kaj drugega lahko povem v tako belem svetu

in pekel je bil tako leden
vse vaze so tako zdrobljene
in vrtnice nam trgajo dlani
mati marija je splavila
mi pa še naprej molimo kot insekti
svet pa je postal tako grd

* * *


ZADNJI DAN NA ZEMLJI

milijon let pred tem je bil včeraj
v vseh preteklih življenjih sem bil kreten
danes sem te našel skoraj prepozno je
zemlja se je odpravila v pozabo
tresemo se na berglah
zadeti mrtvi naša koža je steklo
tako sam se brez tebe
trgam svoje kopirajoče dlani

vem da je zadnji dan na zemlji
skupaj bova medtem ko planet umira
nikoli ne bova rekla ajde
psi se nežno mrcvarijo
ljubezen požiga svoje posledice
vsi smo doprinosniki z okvaro
razlito seme pred stopali svojih otrok
vem želijo me mrtvega

* * *


MEHANSKE ŽIVALI

bila sva nevrofobična in popolna na tisti dan ko sva izgubila duši
morda nisva bila tako človeška a če bi jokala bi pričela rjaveti
in jaz sem bil granata ki jo je raznašalo brez prestanka
ti si bila avtomatik in votla kot O v bogu
nikoli ne bom tisti pravi zate
nikoli ne bom rešil sveta pred teboj
oni ne bodo nikoli dovolj dobri zate
ali dovolj slabi
vedno bodo nič
in nič več
bila si moja mehanska nevesta antiepileptibarbika
anatomska lutka depresije z obrazom mrtve zvezde
in jaz sem bil granata ki jo je raznašalo brez prestanka
ti si bila avtomatik in votla kot O v bogu

* * *


ROCK JE MRTEV

vsi posplošene afne z vesoljnimi dojenci
amfetamini dečkom
krucifiksi damam
posnetim in brezdušnim
svetospletenim in omreženim
prodajajte vse živo
za varnejšo smrt

vse za vklop.

rock je bolj mrtev od smrti
šok je le v tvoji glavi
hranijo nas s seksom in mamili
zato jebem vse te vaše prodane proteste za sen

bog živi v televiziji

1000 mater moli
vsi polni upanja
vsi polni sranja
gradimo novega Boga da bo zdravil afne
nas prodajal menjal nas oblačil resnično fiktivno

* * *


UPORABNIKU PRIJAZNO

uporabi me ko hočeš da ti pride krvavela sem za šlatanje ko sem v tebi hočem umret
uporabniku prijazo fukanje zadrogirano obsceno boš umrl zadet če nisi nikoli umrl zame
pravi nisem zaljubljena a te bom pojahala dokler ne pride boljša izbira
uporabi me kot cipo saj so zveze dolgčas in izbriši vse ki si jih do sedaj

* * *


ZOPRNO DO FUNDAMENTA

želim se zbuditi v tvojem belem
belem soncu
želim se zbuditi v tvojem svetu
brez bolečine
a bom le trpel v upanju da nekega
dne umrem
medtem ko si ti do kraja
otopela
ko sovražim vem da lahko
čutim
ko ljubiš veš da to ni
resnično
ne
obsojen sem na ta sprevrženi
jebeni svet
na poti v pekel kjer so
živi mrtvi
in jaz stremim da se jim
pridružim
vem kaj početi in to dobro
počnem
ne
streljam vase da bi te lahko
ljubim
če bi ljubil sebe bi streljal
vate

* * *


HITROST BOLEČINE

režejo nam vratove kot da smo njihove rože
nažirajo se z našim mlekom

ko si poželiš izgine prehitro
ko sovražiš kar traja

pomni ko misliš da si svoboden
jaz sem razpoka v tvoje fukajočem srcu

želim si le prehiteti
hitrost bolečine
za nov dan

želim si le zaspati na hrbtu a ne morem
za vsak dan ko sem te poznal je tam eno rezilo

laži mi toži mi daj mi
jaz bi
laži z menoj toži z menoj dajva si
jaz bi

vedno hrani svoje skrivnosti zavite v mrtve lase
želim si le umreti s teboj v rokah
vedno
upam le da umreva drug drugemu v rokah
vedno

1 komentar:

  1. 'Mehanske živali' so prevod dela poezije z albuma 'Mechanical Animals' glasbenika, igralca, slikarja, novinarja in pisca besedil Marilyna Mansona.

    Z vsem spoštovanjem, Naughtius Maximus.

    OdgovoriIzbriši