ponedeljek, 4. november 2013

12-KORAČNI PROGRAM ANONIMNIH JʘʘŠKOFILOV

Dragi naši, nič ni narobe s tem, če vas prsi medejo. Ne počutite se krive, ko opazujete kakšno na troli z jezikom do tal in ji gledate pod majčko majhne tropske kivije, ona pa vas s pogledom mahne in prizemlji: »Prašič nemarni niso tvoje, kam gledaš?!«. Niste vi krivi! Zasvojeni ste! Se še spomnite, kako ste nalašč v osnovni šoli metali svinčnike po tleh in tršici špegali pod vrat, upali na kakšno staro raztegnjeno majčko, potem pa s sošolcem debatirali, če ima ona isto barvo hlačk kot modrčka. Sinjemoder kot morje! Oh! Ne, niste bili pokvarjeni in s hormoni nabit najstnik, kot so vam skušali dopovedati, bili ste zasvojeni! Ne opravičujte se za bolezni, ki ji niste sami vzrok. Čas je, da ženskam razložimo. Zasvojeni smo punce, nismo krivi. Mar ne vidite simptomov: zombijevski pogled, izguba apetita, nenadzorovano žvižganje in pritiskanje na hupo. Tega časa se sploh ne spomnimo! Čas je, da vas podučimo. Zasvojeni smo vendar. Ker nočemo v pogubo, smo TFF-jevci sestavili program anonimnih joškofilov. Skupaj bomo premagali bolezen! Nič več očitkov žensk o neprimernem obnašanju, nič več časovnih lukenj, nič več poslinjenih brad. Danes začnemo z delom.

* * *

KORAKI OZDRAVITVE[1]

1. Priznavam, da sem brez moči nad občudovanjem ženskih žlez – moje življenje je postalo neobvladljivo.
2. Verjamem, da me lahko le društvo TFF, večje od mene samega, popelje nazaj k razumu.
3. Odločili sem se, da predam svojo voljo in življenje v skrb TFF-ju, on me razume in ve, kaj potrebujem.
4. Raziskal in sprejel sem prsi kot nekaj čisto normalnega.
5. Priznal sem TFF-ju, sebi in drugim svojo obsedenost z ličnimi ženskimi okroglinami.
6. Pripravil sem se, da me TFF očisti vseh odklonov lastne obsedenosti.
7. Ponižno prosim TFF, naj odpravi mojo neskončno ljubezen do slastnih grudi.
8. Sestavili sem seznam vseh melon, ki sem jih prizadel in sklenil, da se z vsemi pobotam, kot človek, ne kot zasvojenec, obsedenec, žival!
9. Pobotal sem se z njimi, balkoni, če je bilo to možno, a le, če jih to ni prizadelo, te nedolžne nadrebrne srčke.
10. Nadaljeval sem s sprejemanjem samega sebe in priznal svoje umazane misli.
11. S pijačo in nihilistično meditacijo sem iskal kontakt s TFF, ki mi bo dal moč, da se odvadim sočnih breskvic s čednih deklet.
12. Po duhovnem spregledanju, rezultatu teh korakov, sem poskusil prenesti sporočilo drugim joškofilom in povsod izvajati načela počlovečenja zizik in njih lastnic.


[1] Poleti je na naslov TFF12 prispelo pismo bralca Jožeta (objavljeno v Voglu Zofkine Zdrave Pameti 21. 10. 2013), kjer nas prosi za program 12-ih korakov za osvojitev dekleta z velikimi prsmi. Tak program seveda ne obstaja in niti si ga ne želimo, objavljamo pa sledečih 12 korakov, ki lahko osebi v njegovem stanju prav tako pomagajo.

2 komentarja:

  1. Pozdravljeni vsi skupaj. Sem Borut in sem zasvojen z joški.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljen, Borut.

    Veseli nas, da si se odločil prehoditi zahtevno pot 12-ih korakov anonimnih joškofilov. Razumemo, da to predstavlja težak in nadvse pomemben dogodek v tvojem življenju, morda ga boš nekega dne celo dojel kot največjo prelomnico iskanja samega sebe. Tvoja osvojitev prvega koraka je vsekakor spodbudna, a razumeti jo moraš kot začetek dolgotrajnega potovanja, kjer je vsaka naslednja stopnička težje prehodna od prejšnje. Do 12. koraka te tako loči mnogo neprespanih noči, morečih minut kajenja med delom in, hej, morda celo uric upiranja svojim rokam, ki bodo avtomatizirano švigale proti razgaljenemu oprsju. A vse to niso razlogi za obup. TFF12 je prijazno druženje, ki sprejema vsakogar. Joškofile vseh vrst imamo radi in vas spodbujamo na vaših potovanjih zdravemu življenju nasproti. Želimo ti veliko uspehov in nemoteno pot do zastavljenega cilja – odrešitve odvisnosti.

    Tvoj TFF12

    OdgovoriIzbriši