ponedeljek, 11. november 2013

LA PETITE MORT

Francozi pravijo orgazmu tudi la petite mort. No, je le metafora. Če vas bodo vprašali, kaj je metafora in ste jezikoslovec ali literat, boste to še težje ugotovili. Osnova bo verjetno točka, kjer se dve lastnosti prekrivata v eno. Kje je torej stična točka smrti in orgazma? In če je smrt orgazem, zakaj se bojimo smrti? Če je orgazem smrt, zakaj si tako želimo fuka, ko pa nas je strah smrti, vsaj nas na zahodu? Za vzhodne filozofije je ejakulacija huda potrata energije, moškosti. Koliko sem je že izlil potem stran v življenju, raje niti ne razmišljam. Potem imate tu še tiste prave krščanske fundamentaliste, ki bodo v vašem izlivu videli le otroka. In če z vsakim drkom žrtvujem kakšnega ubogega nič hudega slutečega pamža, me lahko že pri 26-ih postavijo pred mednarodno sodišče v Haagu. Ko bi le vedeli, koliko je bilo nikakršnih orgazmov, izliv je bil, a streslo ni, izliva ni bilo od nikjer, streslo pa je. Vsega boga: predizlivi, izlivi, poizlivi, mokre sanje … Vsaka ejakulacija si pa res ne zasluži imena. Zato sem pač za splav. Včasih ti uide, ko si najstnik erekcije še spoštuješ ne, kako le, če ti pa stoji najmanj po 4 ure skupaj na dan.

Kriza je, brez šihta sem (sem pa izobražen!), a sploh ne razmišljam o tem, mene medejo orgazmi pa babe pa zize pa kakšen hladen pir. Mislim, da sem umetnik, sveta zunaj sebe sploh ne vidim več. Ej, saj tudi seks in pijača nista le užitek, sta tudi filozofija in huda matra. Le poglejte si naše nafukatorje in joškofile.

Ni komentarjev:

Objavite komentar