ponedeljek, 19. avgust 2013

S FUKOM JE KRIŽ

S fukom je križ. Včasih je edino, kar me sili pokonci in je edino, kar me vedno znova pokopava. Problem je predvsem v zaupanju, ki se včasih zgradi v nekih idejah, ko se te z življenjem zbijejo v glavi. Ženske so takšne in takšne, predvsem tiste, ki si jih ljubil, ki jih še, ki jih boš. In ko ena v ideji, v popolnosti pade, ko ena izgubi svojo čarobnost, ki jo je premogla, padejo vse. Čustva so jebena stvar in strast tudi. Včasih sploh ne verjamem več vanjo. Ne reši mi je pijača in ne rešijo mi je čedne punce. Včasih je fuk čisti brezup. Se mi je že zgodilo, kako sem pogledoval na uro zdolgočasen med akcijo in upal, da čim hitreje mine in nisem imel jajc reči, dovolj je muca zlata, prav neumno že izgledava. Nisem imel dovolj energije, da bi karkoli storil. In je potonila moja večna želja o jebatorju prve klase. Slab sem, če mi ni do seksa, ko je to vendar vse za prave moške, ne, ljudi! Da se moški še identificiramo z dolžino kurca, je še bolj znano dejstvo. Tipi se fentavajo, ko jim ne vstane več.

Če me ženska ne rajca, če se vsaj malo ne zaljubim, z njo nimam česa delati. Folk se pa tako aktivno jebari. Zavidam jim. Pofukavanje zaradi velikih tičev, kosmatih prsi, nabitih rok, dolgih postav, temnih oči, skurbanega slovesa … Včasih kakšni prosijo, da jim posilijo žene in si ga mečejo na roke. Vse je seveda iluzija. In iluzija je rajc.

Včasih te mine do svoje ženske, imaš jo rad, a seks je vseeno tujka. Njena rit je le še rit, njene rožce niti ne pogledaš več, je pač tam za scat. Včasih mine. Včasih mine in je grozno, ko je enostavno ne želiš več prijeti in ti je misel biti v njej tujka. Folk se fukari občasno že iz gnusa, še večkrat iz navade. Kakšen hudič je to, jim razbereš z obrazov. Stil je vedno popoln in postava tudi, obraz … Oči so še stvar pretirano zablodelih romantikov. Vse drugo pa pokaže, kako je s kom. Koža, ki popušča in vdrte oči. Ti ljudje so sicer v vsem smislu popolni in jim tudi že iz najstništva ven zavidam, a kar jim manjka, je kanček miru. Kar jim manjka, je nasmeh brez sranja. Kar jim manjka, je večnost. Živijo v trenutku in tako jim tudi prihaja, vedno z zaprtimi očmi. Orgazmu ne morejo uiti in ta orgazem jih bo slej ko prej požrl.

Ni komentarjev:

Objavite komentar