četrtek, 14. maj 2015

ENIGMAVIK. LITEROGIKA: IN SEDAJ NEKAJ ČISTO DRUGAČNEGA. POGLAVJE IV

se nadaljuje

POGLAVJE IV

Šmartinska, 8:30

Dragi bralec,

če bereš to sporočilo, že veš, kakšno misijo sem sprejel na svoja pleča. Moji najhujši sumi se potrjujejo. Pravkar sem izvedel, da je med Jezdeci, ki so oropali najdišče svetega grala, tudi njihov glavni pedagog, Naughtius Maximus. Njegove komunajzarske ideje in sočutje do mlajših generacij so bili vedno grožnja obstoječemu sistemu. Če ne bo nihče prekrižal njihovega načrta kraje svetega grala, bomo tonili v rdeči revoluciji kot podgane v odplakah.

Sicer nisem izvedel nič točnega o njem, a skupina najstnikov, ki ga je opazila teči s prizorišča zločina, mi je zagotovila, da je ukradel nekaj majhnega, vsekakor ne križa, kamor so nabili Grahama Chapmana v Življenju Briana.


Ko smo že pri križu, srečal sem dve nuni in ju pobaral o zadevi, upal sem, da vesta kaj o tem, a vse, kar sta mi lahko povedali, je bilo to, da ga niso ukradli ob treh, ko sta se sklonili k nočni molitvi. Vraga. Upal sem na več informacij do sedaj. Hodim že 3 ure in še vedno se mi zdi, da hodim v isti temi.

Izvedel sem vsaj to, da niti tisti, ki je kradel ob treh, niti tisti, ki je poslal pismo ogorčenega gledalca,, ni ukradel pesniške zbirke vseh pesmi, ki jih je za potrebe Pitonov napisal Eric Idle. Upam, da se bo na koncu izkazalo za pomembno.

Križa niso ukradli ob treh in ni ga ukradel Naughtius Maximus.

Pesniške zbirke Erica Idla niso ukradli ob 3:00 in ni ga ukradel tisti, ki je poslal pismo jeznega gledalca.

Nadaljujem pot, čaka me še veliko kilometrov. Do Polja mi bo menda postalo jasno, kaj se dogaja. Upam, da mi na tem odseku poti izven naselja, ne preži kdo v zelenju …

J.K.

Ni komentarjev:

Objavite komentar