ponedeljek, 18. maj 2015

ENIGMAVIK. LITEROGIKA: IN SEDAJ NEKAJ ČISTO DRUGAČNEGA. POGLAVJE VIII

se nadaljuje

POGLAVJE VIII

Hladnikova, 11:40

Dragi bralec,

groza! Nepopisljiva groza! Če bereš to sporočilo, me ne moreš več šteti za pripadnika tega sveta. Padel sem v zasedo Jezdecev. Ank-h me je zvabila v past. Rosomah me je z nekaj filozofskimi fintami spravil na kant. Nekaj o eksistenci, se spomnim, in o ontološkem preskoku. Da sem produkt fikcije, pravi Zofka. Sadež, Drisky in Maximus so se le režali, ko sem v obupu švical in se tresel pred lastno usodo.

Čutim, kako izginjam, bledim. Moj konec je tudi konec te pripovedi, konec te pripovedi je tudi moj. Z zadnjimi močmi sem ujel še neke besede mimoidočih. Rekli so, da je križ Grahama Chapmana z najdišča svetega grala že izginil, ko so slišali tatu, kako izziva varnostnike z opolzkimi kletvicami: »I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!«


Tisti, ki je izzival varnostnike z opolzkimi kletvicami, je kradel po tem, ko so že ukradli križ Grahama Chapmana.

Uporabi to informacijo. Sedaj je vse na tebi, dragi bralec. Kaznuj moj konec in reši to nalogo s pomočjo namigov, ki sem ti jih zbral. Pošlji razpredelnico s pravilnimi odgovori (kdo, kaj, kdaj, kako) na elektronski naslov tysona.faf.12@gmail.com. Sektor TFF 12 za pravico in sankcije bo šesterici kriminalcev pošteno sodil in družbo zavaroval pred njihovimi nadaljnjimi zločini. Potrebujejo pet enakih odgovorov, da bodo prepričani. Prvim petim, ki jim bodo posredovali pravilno rešitev, obljubljajo nagrado. Stori to zame, dragi bralec, prosim te, naj bo moje ime maščevano.

Vdano tvoj, Jack Kowalski

Ni komentarjev:

Objavite komentar