nedelja, 17. maj 2015

ENIGMAVIK. LITEROGIKA: IN SEDAJ NEKAJ ČISTO DRUGAČNEGA. POGLAVJI VI IN VII

se nadaljuje

Po včerajšnjem tradicionalnem TFF sabatu, danes objavljamo 2 poglavji literogične zagonetke In sedaj nekaj čisto drugačnega.

* * *

POGLAVJE VI

Trpinčeva, 9:50

Dragi bralec,

če bereš to sporočilo, že veš, kakšno misijo sem sprejel na svoja pleča. Zasledujem Jezdece, prva svetla točka dneva, vsi so potrdili moje sume, da je žensko preobleko Terryja Jonesa ukradel mali nimfoman, Gozdni Sadež. Opazili so ga, kako se spogleduje z vsemi mimoidočimi. Opis mu ustreza, prepričan sem, da je bil on. Veselilo me bo, ko ga bomo spravili pred sodišče, kjer bo odgovarjal za svoja grozodejstva. Še najbolj za vse riti po katerih je grabil in za vsa dekleta, ki jih je spravil v postelj.

Naletel sem na brata enega od varnostnikov na najdišču. Povedal mi je, kako utrujen je deloval, mučila ga je španska inkvizicija. Udoben fotelj, dolgo, žgečkljivo pero, standardne zadeve. Ne spomni se veliko, zagotavlja pa, da se ni moglo zgoditi ob enih, saj je bil takrat popolnoma pri zavesti, po mučenju pa zdelan do amena. Izgleda kot da tudi Jezdeci ne morejo storiti popolnega zločina!


Niti velemojstrski možgani dr. Driskyja niti komunistične ideje Naughtiusa Maximusa niti sprevrženost Gozdnega Sadeža niti čarobna lepota Ank-h niti Zofkina zdrava pamet niso dovolj, da bi si omislili rop, ki ga ni mogoče razvozlati. Šesti Jezdec se mi še vedno izmika, a ga bom že še našel! Prisegam!

Kdor je kradel ob 1:00, ni mučil varnostnikov s pomočjo španske inkvizicije.

Žensko preobleko Terryja Jonesa je ukradel Gozdni Sadež.

Vse, kar vem, upam, da me na Golovcu ne čakajo v gošči! Jezdeci, pokvarjena banda.

J.K.

* * *

POGLAVJE VII

Rudnik, 11:10

Dragi bralec,

če bereš to sporočilo, že veš, kakšno misijo sem sprejel na svoja pleča. Bližam se resnici, dokončni rešitvi. Ali bom našel Jezdece in razkrinkal njihove tatvine, ali pa bodo oni našli mene. Druge možnosti ni.

Prišel sem na sled Satiričnemu Rosomahu. Še en rokomavh, ki igra svojo igro. Močne roke in hiter um. Svoj čas je sejal teror po ljubljanskih fakultetah, potem pa je poniknil neznano kam. Zdaj vem, kam, slutim ga v bližini. Bojda je njegov napad sledil takoj za špansko inkvizicijo, kar je vselej pametna strategija. Le redki pričakujejo špansko inkvizicijo, Satiričnega Rosomaha pa sploh nihče.


Tam pri Dolenjski cesti na tleh uzrem nekaj svetlikajočega. Ostanki pobarvanega papirja in kartona so raztreseni naokoli. Skrbno izrezane glave znanih skladateljev in starih mamc se dvigujejo v vetru. Legendarni pribor Terryja Gilliama je moral nekdo odnesti tod mimo. Sklonim se in najdem sporočilo na preprostem belem papirju:

Dragi J.K.

Vemo, kdo si. Vemo, koga in kaj iščeš. Veselimo se tvojega prihoda. Prilagamo ti zadnji košček sestavljanke. Neprecenljivi artefakt Terryja Gilliama je bil ukraden ob štirih. Mogoče pa tudi ne? Morda se je ostuden zločin zgodil vpričo španskih inkvizitorjev? Ne spomnimo se več natančno. Tako kot se ne spomnimo več, kdo je plen in kdo plenilec.

Tvoji Jezdeci

Skušajo dajati vtis, da se z menoj igrajo, a v resnici so samo prestrašeni. Ne morem odnehati sedaj. Še nekaj minut in videli bomo, če se motim.

Satirični Rosomah je kradel eno uro po tistem, ki je varnostnike mučil s špansko inkvizicijo.

Pribor za animacijo Terryja Gilliama so ukradli ali ob 4:00 ali pa z izzivanjem varnostnikov z opolzkimi kletvicami.

Čutim, da sem zelo blizu. Vodili so me v krogu, ampak nisem jih izgubil. Sledim jim, njihov vonj je vse močnejši. Marš v zahod!

J.K.

Ni komentarjev:

Objavite komentar