sreda, 13. maj 2015

ENIGMAVIK. LITEROGIKA: IN SEDAJ NEKAJ ČISTO DRUGAČNEGA. POGLAVJE III

se nadaljuje

POGLAVJE III

Dunajska, 7:30

Dragi bralec,

če bereš to sporočilo, že veš, kakšno misijo sem sprejel na svoja pleča. Sledil sem Jezdecem in njihovemu smradu zla do ceste, ki vodi na Dunaj. Zviti so, preračunljivi, brišejo sledi, kolikor jih le lahko, a odločen sem, da jih bom našel, kjer koli se mislijo skriti. Ne morejo si privoščiti škandala na odprtem, dokler bom pomešan v množico sumničavih pogledov, bom varen. Vsaj upal sem, da bo tako, nato sem izvedel, da je v njihovi skupini več pokvarjencev, kot sem si lahko mislil.

Med nočnimi pripravami na vodstvo kontrolne točke pri AMZS-ju je tukajšnji žigodajalec med tekom srečal enega od tatov, ki se je vračal z najdišča. Preoblečen je bil v slavnega Bicycle Repair Ran-a iz tretje epizode prve sezone Letečega cirkusa. Iznajdljivi pankrti! Kakšne podle načine, da se pretihotapijo mimo varnostnikov, so se še spomnili? A ne dovolj iznajdljivi. Fant mi zagotavlja, da ga je videl, preden so z najdišča prišle novice o ukradenem receptu štoraste hoje. Podatek mi bo koristil.


Tik preden sem odšel, sem slišal dve študentki, ki sta razpravljali o vse bolj razširjeni novici o ropu. Ena je povedala drugi, da je tisti od tičev, ki je poslal pismo ogorčenega gledalca ukradel mrtvega papagaja, Gozdni Sadež – Jezus nam pomagaj, ta pohotni zlodej – pa je sunil ob polnoči. Druga pa se je bila pripravljena skredati, da je bilo ravno obratno. Govorice. Kot megla. Moral bom še bolj vleči na ušesa.

Preoblečen v Bicycle Repair Man-a je kradel preden so ukradli recept Johna Cleesa za silly walk.

Ali je Gozdni Sadež ukradel mrtvega papagaja Michaela Palina in je tisti, ki je poslal pismo ogorčenega gledalca kradel ob polnoči ali pa obratno.

Mudi se mi dalje. Bojim se, da izgubim vse sledi do Jarš.

J.K.

Ni komentarjev:

Objavite komentar