torek, 12. maj 2015

ENIGMAVIK. LITEROGIKA: IN SEDAJ NEKAJ ČISTO DRUGAČNEGA. POGLAVJE II

se nadaljuje … 

POGLAVJE II

Koseški bajer, 6:20

Dragi bralec,

če bereš to sporočilo, že veš, kakšno misijo sem sprejel na svoja pleča, a niti ti niti jaz si nisva mogla vsaj približno predstavljati, s kakšno pokvarjeno, nagnusno in izprijeno bando imam opravka. Ne le, da obstajajo močni namigi, da je med njimi nimfomanični transvestit, kot sem že poročal, bojda se kosam s samim zloveščim dr. Driskyjem. Driskyjem Bare-ass-ovskim, zloglasnim mučiteljem čebel in eksperimentatorjem s človeškimi možgani v nekakšnih kadeh. Ko sem šel pobrat svoj žig na kontrolno točko pohoda, sem slišal neko starejšo gospo, ki je povedala, da je doktor res bil na najdišču grala in da je resnično ukradel enega od manjkajočih artefaktov, storil pa je to preden je do varnostnikov prispelo ponarejeno pismo ogorčenega gledalca. Hvalabogu za klepetulje.

Še eno čenčavo bitje se je stegnilo k babici in ji povedalo, kar ji je priletelo v uho: slišala je, da je ali Zdrava Pamet Zofka, znana pripadnica Jezdecev, ali pa nekdo, ki se je preoblekel v viteza z gumijasto kokošjo v rokah, z najdišča sunil recept za štoravo hojo. Šmentane stare gospe, po tem, ko je zaprla gofljo, se je takoj spomnila, da je morda slišala, da je eden od njiju kradel ob petih. Pozabila, da je. Pa kaj misli, da je to samo nekakšna igrica? Umišljija nekega ubogega literata s preveč časa? Moral bom paziti, koga poslušam.


Dr. Drisky je kradel pred Jezdecem, ki je poslal pismo ogorčenega gledalca.

Ali je Zdrava Pamet Zofka ukradla recept Johna Cleesa za silly walk in je Jezdec, preoblečen v viteza z gumijasto kokošjo kradel ob 5:00 ali pa obratno.

Preveč časa sem že zapravil, moram naprej za Bežigrad.

J.K.
  

Ni komentarjev:

Objavite komentar